Isnin, 21 Oktober 2013

Sesi Menunggu..hihiihi

Hehehee...minggu ni ada benda yang aku menunggu ni..tak sabar rasanya nak tunggu ianya tiba..
Apakah benda tu?

Yang pertama adalah tudung hoodie..ala ala Robin Hood la tudung tu..aku tengok akak yang satu umah dengan aku masa kursus ritu pakai..cantik beb..so aku adalah order dengan dia tapi nampak gaya macam lambat. So aku godek tenet jumpa la satu blog ni jual jugak tudung hoodie.. http://bmyraa.blogspot.com/ tu dia punya url web..hihi..banyak sebenarnya jenis tudung hoodie ni..ada yang aku tengok tak berapa nak kemas maca meleret jee..aku tengok kat blog ni ok la ada iras iras tudung hoodie yang aku pesan kat akak tu..

Yang kedua adalah tempahan header daripada deno..hihi..ritu tak tau yg deno buat tempahan header aku ada order dengan kawan so lambat sangat plak kebetulan dia ada cakap baru pindah umah so dia cakap kalau nak cancel order takpela sebab banyak header dia nak buat..hohoho


Tunggu nanti header aku..hohoohhh


Nah..inilah rupa tudung hoodie yang aku order..akak tu cakap nak bagi free gift..aku tanya tiket legoland kee..hahahaaa

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. memang cantik..hihi..esok baru nak pakai sebab malam tadi basuh..kain pun elokk

      Padam
  2. ikut trend gak ang ni..aku sebenarnya takde budget nk beli tudung baru.muahaha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaa...aku ni gila fesyen jugak...td try buat pesen lain pakai shawl....hahahahahaaa..ala beli yg murah je dulu weh tak yah nak beli sampai ratusan..:)

      Padam
    2. klu ratusan macam la ku mampu..tudung aku seua below RM30.haha..

      skang aku tgh gila nak membeli brg baby,jadi utk ibunya mmg takde budet la.haha

      Padam
    3. hahahaa..ratusan tu aku tak beli laaa..baik aku beli makan la..beli mahai2 pastu koyak ka teriak tak mau2 tiga hari tiga malam..hahahaaa..
      jgn kata hang aku ni nak dapat anak sedara aku yang over beli daripada mak dia..hahaaa

      Padam

© Copyright 2013 Reserved to Tempat Mencontengku l Design by DayangDeno