Isnin, 28 Oktober 2013

28 September 2013..Secara Rasmi Aku Jadi Makcikkk....

Hehehehee...28 September 2013, Isnin hari yang aku takkan lupa..
Sebabnya aku jadi makcikkk!!! hahahaa...first time dapat anak buah youuu...

Aku sampai opis entah macamana aku call mak aku..ala saja nak buat manja2 di pagi hari nak cakap selsema..muhahahaa...

Mak aku tetiba cakap mummy kat hospital Sungai Buloh ni Kak Teh nak bersalin..WHATTT???!!.eh bukan ke due bulan sebelas kee...awal plak yeee..

Mak aku cakap adik aku masuk hospital pukul 7 pagi tadi..excited gila aku..berkali kali aku call mak aku..kalau bukan mak kita sah sah kena maki kan.. hehee...mak aku melayan jela aku ni yelah tau orang excited nak dapat anak buah...hahaa.

Pukul 12 aku call lagi..mak aku cakap adik aku dah bersalin..aku tanya baby boy kee..mak aku cakap takk..baby girll..hoho...aku mati mati ingat baby boy..mak aku cakap takpela baby boy ke baby girl ke sama jee..

Aku ni tunggu la whatssup dari adik aku nak tengok muka anak buah. Mak aku cakap baby kat ICU plak..alahai kenapa plak ko baby girl..upenye tertelan najis dia..alamak,patutla doktor cakap dia bernafas pun tak berapa betul..atau maybe paru paru dia belum sedia terima oksigen kat luar.

Tadi mak aku call cakap baby girl dah ok..maybe esok buleh discharge sama mak dia..doktor cakap bila dia dah berak dan kencing okla boleh balik la insyaallah esok..phewww alhamdulillah selamat ko baby girl..tak sabar aunty nak jumpa kau...rupanya kau nak jadi anak Selangor macam ayah kau rupenye..hahaaa..tak nyempat nyempat kau balik Kelantah eh...hihi

P/S: esok dapat gambar si baby girl aku post dalam entri akan datang..hihihi..gila best rasa jadi makcik ni..hahahaaaa

6 ulasan:

  1. untunglah dah jadi makcik..heee...selamat menjaga baby sister..ngeee

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi....tengkiu huny eda...jumaat ni insyaallahh balik tgk baby..hahahaa

      Padam
  2. Tahniah mak cik....eh mak cik pulak....hihihih

    BalasPadam
  3. Jadi makcik dh best,klu jadi mak cmna la kan..huhu

    Baby girl best apa,smua baju,brg dia semua comei..yg pntg selamat smua.

    Ucapan tahniah dr aku.haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi..tula takda rezeki lg nak jd mak..pembekal bahan mentah pun belum jumpaa..muhahahhaaa...
      tu la baby girl best mcm2 pesen baju..aku dah plan nak beli riben rambut...ha tgk aku lg over dari mak dia...
      hhihi..tengkiu makcik kutu..hahaaa

      Padam

© Copyright 2013 Reserved to Tempat Mencontengku l Design by DayangDeno