Isnin, 30 September 2013

Gila Kek...Mana Tak Berisi

Aku memang gila kek..badan pun dah macam kek..hahahaaa..
Alkisah aku buka la facebook terpandang plak promotion kat kedai kek yang jadi feveret aku

PENGHANTARAN KEK KE RUMAH SECARA PERCUMA DI HUJUNG MINGGU!!MINIMUM ORDER 4 KOTAK KEK IN BOX

Vavavavavavaaaa.....best giler laa untuk orang yang malas kuar umah macam aku di hujung minggu..Tanpa segan silu aku mesej la nombor tu..hahaha...

Aku order 4 kek in box, 2 kek velvet berkeju dengan 2 kek snow cheese..nahh...jadi dinasour la aku...
Tapi yang best macamana aku leh silap bagi nombor rumah..nasib baik nombor aku bagi tu takde nombor blok tu..kalau tak sia-sia je..buat malu jeeee...

Nah kek nyee...abaikan objek di belakang...err tikar baru aku beli kat Padang Besar..hohoohohoho

6 ulasan:

  1. nasib baik la sampai,klu tak sadis la ang..sedap tu kek ang

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg laa...melayang rm26 aku...hahaha..mmg sedap kek tu...orang melayu islam kita yang buat...

      Padam
  2. Klu x alamatnya x merasalahhhh

    BalasPadam

© Copyright 2013 Reserved to Tempat Mencontengku l Design by DayangDeno