Isnin, 2 September 2013

Morning Peopleee!!! A Thousand Millions Smiles To Youu..Muaaacchhsss

Morning peoplee....wah awal gila aku post entry arini..hehehee..almaklumlah arini kije kan..aku sampai opis kul 7.15am tadi..hebat tak aku..hahaaa..mana tak hebat aku gerak dari umah ku di kedah kul 5.00 pagi..

Aku yakin korang sume mesti rasa alamak arini kije laaa...apesal tak cuti je kan..tambah lak sejuk lak malam tadi hujan. Rasa macam nak tarik selimut balik sambil peluk bantal bucuk. Aku pun tadi berapa kali snooze jam aku, dua kali tu..mau kali tiga kali lambat la aku sampai opis tambah pulak kalau jem kat Penang Bridge tu.


Apa apa pun selamat pagi dan selamat bekerja buat kawan-kawan. Mulakan hari anda dengan senyuman macam lagu Sudirman, A Million Thousands Smileesss...hihihi



Esok Isnin..kena kijeee

Kalau pagi Isnin tu lebih panjang dari pagi biasa

Ahhh sudah la ko merepek apa di pagi hari, g buat kijee..hahahaaa


6 ulasan:

  1. hari ni aku off..heavennya hidup.haha

    BalasPadam
  2. saja nak bagi aku dengkiii...hahahahaaa

    BalasPadam
  3. kalau boleh mmg nak cuti, tp sebab ada kerja kenelah kerja huhuhuhuhuhuhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. tula kan masya..best la puan kutu kita ni cuti..hahaha

      Padam
  4. jadikan hari isnin sebagai pembakar semangat seminggu bekerja..heeheh :)

    BalasPadam

© Copyright 2013 Reserved to Tempat Mencontengku l Design by DayangDeno