Isnin, 2 Disember 2013

Tak Sabar Nak Balik niii..

Huarggghhhh!!!!
Arini ari Isnin maka sindrom Monday's blues menjelma..
Rasa mengantuk, malas dan macam-macam tiga rasa  perasaan ada..
Mana taknye kul 4.30 pagi tadi aku dah bangun pastu gerak ke Penang kul 5.00 pagi tadi..
Mana tak ngantuknye nokk..dahla malam tadi aku susah nak lelap..
Sedar-sedar jam dah bunyi..

Nasib baik la time off aku ada lagi untuk yang terakhir maka dengan banggan aku jumpa pemangku bos untuk minta off..hahahaaa...selalunya aku malas nak mintak dengan bos sebab banyak sangat tanya..nak g mana la nak buat apa..eh eh..sibuk lakk...

Terima kasih En. Mat yang kadang kala aku panggil dia abah bagi aku pelepasan sikijap lagi..hahaa..
Ada juga tadi mulut penyibuk cakap eh ada orang yang dah mintak off..eh aku pedulik hapeee....abah cakap biar dia cakap abah bagi kau off..dah dah..ngeeee..

DENGKI ORG DAPAT OFF...BLUEEEKKKKK!!

12 ulasan:

  1. klu ang nk tau,isnin har kelahiran Rasulallah..sy no to monday blues.Kan dh kena ceramah..hakhak

    aku bukan jeles ang dpt off tau..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaaaa.....ceramah takleh blah bg aku...muhahhaaaa...
      weh aku amek time off sbb kije hjg minggu punya maa...hahaa..
      dengki la tueeewww dengki la tuewww..hahahaaaa..:))

      Padam
  2. Balasan
    1. ce nasihat kat diorg, kata x baik dengki2.. hehehehe

      Padam
  3. sekali sekala off best gak kan.. dah dapat pelepasan tu :-)

    BalasPadam
    Balasan
    1. mmg best kak...kdg untung jgk kije hjg minggu nii..hihi...

      Padam
  4. kan..drpd depa dengki baik la depa dok diam2..hihi

    BalasPadam
  5. alamakkk lupa nk gtau td... kalu teringin nk beli ephyra dgn saya.. nanti pm la ek, sy gtau harga :)

    https://www.facebook.com/zarina.tazari

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe..ok kak..sy pun lupa nak tnya..t sy pm akak laju2 pas dpt gaji...hahahaaa...

      Padam

© Copyright 2013 Reserved to Tempat Mencontengku l Design by DayangDeno