Selasa, 27 Ogos 2013

Hasil KWSP aku..muhahahaaa

Selama aku kerja 3 tahun berturut-turut tapi tak penah dapat lagi anugerah cemerlang, tapi duit kwsp yang telah dikerat dari gaji aku telah membuahkan hasil..hahahaa..dapatlah aku rasa sikit pemotongan tu..aku amik sikit je hasil tu untuk aku berjoli tapi sebahagian besar aku simpan la untuk masa depan dan juga untuk yuran study aku..

Hasilnye dekat 500 hengget jugak melayang...cincin tu memang aku dah aim lama dah sejak aku tengok kiosk Lazo Diamond..aku ni bukan minat sangat emas kuning tu..huhuhu..

Nah..ini adalah hasil pemshopingan aku dengan hasil kwsp aku..huhu

Shantek tak cincin makk...

9 ulasan:

  1. wuuu., chuu pn x minat sgt emas kuning, suke lg silver huhu

    BalasPadam
  2. hehee..silver dgn emas putih rasanya lebih berkilau kan..emas kuning entahla rasa mcm tak best plak...

    BalasPadam
  3. chii pun x berapa berkenan gak ngn emas...mcm mak2 plak rasanya..ehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. chii,.mcmana sy nak tgl jejak kat blog chii..takde follower dgn tpt sembang...huhu

      Padam
    2. ang komen je entry chii.huhu..klu nk ramai kawan jgn brkira sgt,jgn tggu org dtg n komen blog ang dulu..org baru kena rajin sikit la.huhu

      ang rerajin sket komen blog org,klu bley byk2 sikit..jgn setakat satu entry je..pastu buat bloglist,setiap kali update p la komen..baru org akan buat yg sama dengan ang..

      jumlah follower tu tak penting sgt pun,yg penting ukhuwah sesama blogger..

      harap ang terima ye pendapat ku..:)

      Padam
    3. wokeh kutu..upenye hang mai memantau gak di sini ye..hehee..mekasih fren..nmpk gaya aku dgn chii boleh jd rapat ni..:)..bloglist tu hape..hahahahaa

      Padam
  4. rasa macam mami jarum kan..hahahaa..tapi ada jugak org pelekeh kalau pakai emas putih niii..

    BalasPadam
  5. hehe idaklah pantau,menjeling je.huhu..

    chii skang dh jarang update,ang aim la org yg aktif blogging,yg hari2 update..baru bley jadi kawan blogger yg rapat..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihihi..baiklah..kena cari blogger yang aktif jugak la..tak kesahla sape pun kan..:).

      Padam

© Copyright 2013 Reserved to Tempat Mencontengku l Design by DayangDeno