Rabu, 12 November 2014

Saya Ada Ahli Keluarga Baru Dah...

Hehehe..dah lama aku tak berblog kan.
Untuk sekian lama berspiderman la blog ni
Bukan apa aku busy sangat sebab skang ni ahli keluarga bertambah..
Lepas Kiko mati bulan Ogos dua hari nak sambut merdeka tak silap aku,aku dah amek sekor anak kucing bengal.
Nakalnye jangan citer la..paling hebat dari si Kiki.

Sekarang ni keperluan untuk meow empat ekor tu bertambah la dan kije hakiki aku sebagai pencacai najis pun bertambah..satu bekas tambah jd dua bekas,bekalan pasir pun bertambah,makanan pun bertambah,masa utk membelai seko seko pun bertambah..tu sebab nak amek ahli baru ni kena pikir semua tu..kalau sangggup proceed kalau tak,kim salam laaa...mcm jugak org nak tambah anak kan kan kan..hahahaa.

Kucing baru tu aku namakan Oben..mula tu buh nama Jebat tapi nampak mcm tak sesuai..sebabnye dia mcm tak aktif, pastu aku tukar nama Oben naahhh....nakalnyeee...sama mcm Kiki,nama sesuai kot sampai obesiti dia bahagia hidup dengan aku..

Citer si kucing kucing aku ni nanti aku citer,sebab sekarang ni aku tengah berhempas pulas nak setel proposal thesis aku yang kena rejectshop tu..hahahahaaa


Inilah si Oben..masa ni baru dalam sebulan lebih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

© Copyright 2013 Reserved to Tempat Mencontengku l Design by DayangDeno