Selasa, 18 November 2014

Bila Digi Buat Hallll....

Aduhhh...malam ni punya la bikin panas..
Aku nak buat thesis ni nak tengok bahan sikit dalam internet..sekali digi buat hal..
Aku call center dari pukul 8.00 sampai 10.00 malam..haduuuu geraammm!!!!
Aku ingat kuota habis so aku dengan kental sekentalnya topap la lima hengget...eh sama jugakk.
Takleh jadi nii..call lagi..merepek lagi robot digi tu caka dari citer aku call mula mula tadi pasal kad kredit sampai aku call lagi merepek pasal selamatkan pokok dengan digi...
Yang paling aku rasa nak campak telepon nak gigit simcard digi bila dok merepek tu maaf perunding perkhidmatan kami masih sibuk,sila telefon sebentar lagii...hooiii!! melambung la bil aku.

Dalam geram tu aku try connect lagi buat kali yang keberapa puluh baru dapat.
Maka mood nak thesis terbantut maka aku buka blog aku ni.
Aku g join segmen blogwalking lagi bagusssssss

2 ulasan:

© Copyright 2013 Reserved to Tempat Mencontengku l Design by DayangDeno